hejsan


godmorgon !

har precis kört steph till dagis. Enligt mig onödigt för tre timmar då vi kan hitta på nått roligt vi, men men så ligger det till så.
Så ja nu sitter ja här och glor och väntar på att kl ska bli 11 så ja kan åka och hämta henne och hem å käka och sen vidare till kisa och fam stefansson ! :)
Har redan skalat potatis och förberett maten lite ! Fiskpinnar & potatismos :)
Ska ut och ta mig en lite promenad i det fina vädret tänkte ja oxå, gud så skönt det va ute idag :) Hoppas bara det håller i sig :)

Jaha, igår va jag hos ewa hela dagen ! Maria & Agnes kom dit en sväng oxå, eller en ganska lång sväng :) Vi fikade och babblade i mängder! trevligt...
Sen bjöd ewa på mat innan det va dax att gå till mamma på kryddparty :) trevlig måndag! :)

Blir nog att va i kisa dom senaste dagarna veckorna nu när det inte e så långt kvar till BF!
Lättare om det skulle hända nått att ewa kör upp mig till LKPG och sen vi möter timothy där, än att han åker hem först och sen åker vi till stan igen. han är ju ändå däromkring så smidigare att ewa bara kör in mig direkt :)

Har verkligen världens bästa plast Mamma! :) Du e guld värd ! <3

nehe, fixa lite och sen ta mig en promenad :)

PUSSS



Kommentarer
Jessika

sv. Tack, är iofs inte förrän nästa Söndag ^^



Oh ja, vi får hoppas det fina vädret håller i sig nu! Jag är så sjukt trött på regn!



Kryddparty? Vad är det?

2011-05-31 @ 09:47:59
URL: http://f-freak.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0