morgon!

Godmorgon!
 
Sitter i soffan & bara tar det lite lungt! Hailey & jag har precis käkat lite frulle & fixat med morgonbestyren! Pappan han sover än ! Och Hailey hon styr med sitt!
 
Igår va det en super dag! VA först på AMS för att få lite papper ang min praktik som ska skrivas på! Äntligen :D
Sen mötte vi upp Maria & Agnes på bibblan för att låna lite böcker. Barnen tyckte det va mest kul att springa runt & leva så högt man kunde !!! :) På ett bibliotek liksom! hihi! men dom e ju barn, förstår ju inte det än!
Sen vidare till fiket för att ta en fika! Sen följde ja & Hailey med Maria & Agnes hem för lek, bus & lunch! Mycket trevlig förmiddag!
 
Idag blir det att åka till kisa för att umgås med fam Stefansson! Lite käk & mys!
Sen blir det Wärdshuset för min del! Ska bli jätte kul ! :) Skönt att komma iväg en sväng & se lite folk! Även om ja inte kan festa till det så e det kul kul att göra nått! & speciellt bara nått med tjejerna :D
 
Jag tänkte ja skulle lägga in lite bilder.
 
På Hailey som hon såg ut sist ja skrev & nu!
 
 
PUSS på er!
 
 
Hailey ca 8mån
 
 
 
Hailey ca 1 1/2år
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0