:)


halloj !

jaha då va midsommar över för detta året ! vart en lugn midsommar för min del :) va hos pappa & ewa i kisa hela dagen :) käkade sill lunch efter det tog vi cadilacen ut till pinnarp, vi packade in oss 6 vuxna & 4 barn :) hej familjen tajkon ;) vi missade ju tyvärr dansen, men vi gick ett varv och kollade lite! grilladade hos pappa & ewa när vi kom tillbaka dit.. lugn och mysig midsommar.. :) kom hem runt 00.00 så inte så sent heller.
midsommardagen va vi hos pappa & ewa oxå ! dom hade förfest innan örset, så vi va med där. Ja, timothy, lina & daniel, ja självklart hailey stannade kvar när resten åkte... vart inte sent då heller va la hemma runt samma tid som midsommar.. man orkar inte hur mycket som helst nu ;) haha...


I måndags va ja & Hailey på BVC ! det gick bara bra. Hailey hade växt både på vikten och längden.
3750 g & 52,7cm lång ! :)
Jag fick mig oxå en glad överraskning. Har gått ner alla mina gravidkg på 2 veckor. plus 3 kg till ! :)
Över 20kg har ja gått ner :) det som e mest roligt e att vågen visade 3 kg mindre än när jag skrev in mig i höstas på MVC :)  hoppas det blir mer :) kan man tacka amningen tror ni??!! :)


I veckan har vi varit ute och åkt båd 2 dagar! hur mysigt som helst ju :) ska bli skönt när den e så pass klar så vi kan sova i den :)

Igår va vi hos ewa hela dagen. Barnen busade och badade för fullt. Ja gick ner till maria en sväng och fikade :)
Åter till ewa igen ett tag ! fick inte med mig stora tjejen hem, hon ville va kvar och leka så ja och hailey åkte hem ett tag! åkte tillbaka till kisa för att hämta steph ! Tog då cadilacen och åkte till sommarro och fikade alla :) MYS!


Nu ska vi åka ner till rimforsa en sväng och hämta ett paket och lite :)


Rimforsamarken på lördag oxå ! på kvällen ska vi nog umgås med faste johanna och familj :) MYS!


PUSSSS



Kommentarer
Maria

ÅKer alla barn obältade då?

2011-06-30 @ 10:46:39
Anonym

det finns inga bälten i en sån gammal bil så det gör vi..

2011-06-30 @ 11:52:12
Maria

Förstod det, tycker det är modigt av er.:)

2011-06-30 @ 22:16:23
Lina

Vadå modigt av er ?? höhö .. Hur menaru ?? Det är ju en cruising bil Maria.. Det är ju inte så att det typ överhuvetaget GÅR att komma upp i 70km /h med cadillacen ... hihih. ..

2011-07-01 @ 14:55:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0