hej


Hej allesammens ! :)

dagarna flyter på bra :) Igår va vi i LKPG hela dagen ! Shoppade lite. Bla en amningsbh till mig, som va skapligt nödvändigt.. hihi.. lite födelsedagspresenter och timothy shoppade lite till sig själv :) min kära man bjöd på mat på chili :) tog oss en sväng till faster johanna och hälsade på oxå :) Kvällen va lugn med filmys! :)

idag vet ja inte alls vad som händer. blir la och ta det lungt...
Imorrn ska vi till kisa och socialen och skriva på faderskap och vårdnadspapper :) ska snylta till oss en fika hos ewa oxå :)

kanske träffa tant lina oxå?!! :)


Jaha, skrev ju att lillan sov till 3, och sen vaknade runt 8 igen i förra inlägget, nu har hon avancerat med att sova ända fram tills 6! Käkar lite och sen somnar om. gud så sköönt ! just nu ligger hon och sover i soffan brevid mig :)
hon e snäll hon.. Hon har lite ont i magen på kvällarna, men inget anmärkningsvärt.... men det lilla hon har ont, gör ont i mamma oxå =/


Midsommar ska spenderas hos pappa & ewa :) hela dagen..
och midsommardagen oxå :)

nehe, klä mig eller nått..


PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0