HEJ!


4maj för ett år sen:


känns tomt på nått sett, att veta att du inte är här, fast du är här....
allt är bara så konstigt just nu tycker ja.. fattar nästan inte vad som händer...
tänker på dig massor ! skulle bara vilja krama om dig & berätta hur mycket ja tycker om dig !


gör det ju inte bättre att det e begravning av Karin idag heller...
hatar begravningar men på ett sätt älskar ja dom ! Man får en chans att säga sitt sista hej då, och det brukar oftast vara så vackert...
men så är det så sorligt och ledsamt oxå.. usch..  men ska bli skönt att få säga hej då, och försöka lägga det bakom sig... det kan man ju aldrig helt, men iallafall gå vidare lite !

begravningen är inte förens 15.00 så lina och jag har lite bestyr vi måste fixa med innan..
efter begravningen följer jag med lina tillbaka till kinda igen ! :)




Döden betyder ingenting
Jag har bara dragit mig tillbaka till ett annat rum
Jag är jag & du är du
Allt det vi var för varandra det är vi fortfarande
Nämn mig vid mitt vanliga, familjära namn
Tala till mig på samma sätt som du alltid brukade
Ändra inte ditt tonfall
Håll sorgen borta från din röst
Skratta tillsammans med mig
Som vi alltid brukade skratta åt vardagens småting

Var med mig, le med mig, tänk på mig, bed för mig
Låt mitt namn fortsätta vara en del av din vardag
Livet betyder detsamma
Ingenting har skett som förändrar det
Livet går vidare för att det måste gå vidare
Döden är ju ändå bara ett tillfälligt avbrott i vår gemenskap

Varför skulle du sluta att tänka på mig,
För att du inte längre kan se mig?
Jag väntar på dig för en kort stund

Alldeles i närheten
Allt är bra


4maj idag!


Det snöar massor här =/ jag hoppas fan vädergudarna skojjar med oss ! vad fan händer liksom? det har ju säkert snöat i maj förut alltså, men ja kan då fan inte minnas att det har snöat så länge jag har levt.. fyy..
jag vet att det va snöstorm 28april -85 men ändå.. vill bara försvinna ett tag, ja trodde det va "sommar" nu!

Aja, det e la inget man kan göra åt ändå så. Hoppas det inte är långvarigt iallafall..
Och ja hoppas verkligen inte att det snöar helgen den 21-22:e för då ska vi åka till Öland och då vill ja ha sol och värme!

jaha, det vart ju inget Örs för min del på valborg, men det gjorde faktiskt inget, hade det super mysigt ändå.
Firade vickan på dagen som fyllde år på söndagen.
Vart bjuda på middag hos pappa och ewa på kvällen ! Mycket trevligt.. Åkte cadilac ner tilll statoil och sen gick bort till udden för att kolla på brasan ! :) Visst, vi va lite sena så när vi kom, gick alla! haha :D
men men, det va mysigt och trevligt iallafall! åkte tillbaka till pappa & ewa efter en raggar runda i cadilacen, fikade och myste ett tag till innan vi åkte hem...
så jag hade en toppen valborg. lugn och skön! bara att vänja sig! :P haha..

annars har veckan varit lugn.. igår va jag och stephanie hos emelie en sväng, vart en kortare sväng än vad vi trodde, men men. blir la en repa till på fredag.. timothy kom hem tidigt så vi alla åkte till stan för att fixa lite och käka lite :)

Idag ska ja ochs stephanie iallafall åka till LKPG och MVC för att kolla till bebis :) Hoppas allt står rätt till :)
han har levt rövare inatt, så nu sover han nog för jag har inte kännt nått från honom än :D kanske skulle väcka till honom? hehe, ja blir lite nojjig sådär när han inet gjort från sig nått på länge.. men men...

Imorrn då, då kommer Älskade Emmis hit ! Och Maria, Agnes & lina oxå ! ska bjuda flickorna på lite lunch :D
Ska bli så himla trevligt :) <3<3<3<3<3

Helgen har vi absolut inget planerat! förutom kalas för melvin då, annars lungt... Hmm, just det sofia och stefan kommer hit på kvällen, det hade jag glömt.. så det händer visst lite ändå :)


PUSSSSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0