hej


Ny vecka !
I måndags lämnade ja lillan på dagis åkte direkt hem och började städa huset! Bäddade rent i sängarna, ja bara älskart! Städade, tvättade och fixade hela dagen :) så nu e det fint i huset, har dragit ett varv med dammsugaren idag oxå, det blir fort skit på golven ! Sen va det lungt resten av måndagskvällen !

Igår for ja till kisa för en liten mamma/gravidfika på linas lunch, tyvärr kände sig maria inte på topp så det vart bara ja och lina ! Men det va hur trevligt som helst ! Ja va kvar på hennes praktik tills säkert 3, bubblade en hel del och kollade in henne när hon jobbade :) Myspys, så där gick min dag där oxå !!

Idag har ja plockat lite här hemma, dammsugat och ska snart börja med fönsterna :) kuljul...
hoppas på att älsk kommer hem skapligt idag :D
Ikväll är det plastparty hos ingela! :)

Jaha, första natten på väldigt länge som jag sovit ganska bra ! :) Bara varit uppe 1 gång mot ca 5 ggr. Så skönt så.. Bebis som brukar leva ganska bra på nätterna har inte kännts till nått ! Han va la oxå trött inatt :) brukar ha mycket käningar på natten oxå, sammandragningar och hm, kanske förvärkar, vet ju inte rikigt hur dom känns, men kan tro att dte e det?! Kan förklara det som skaplig mensvärk det jag har på nätterna iallfall. kan det va förvärkar? hm, aja, har läst att förvärkar kan man ha långt innan och inget som säger att det skulle va på gång för det...
men inatt har det oxå varit lungt, såå skönt ! :)
Idag har bebis gjort sig känd iallafall :) hhihi..


Jaha, vi får la se när bebis kommer.. Någon som vågar gissa på ett datum?

det e beräknat till 15 juni för er som inte vet... :)


nehe, nu ska ja ta tag i fönsterna :)

just det ja, helgen som kommer : på fredag e det tjejmiddag hos mig ! ska bli så myspys :)
på söndag firar ja och älsk ett helt år tillsammans :D kanske skulle unna oss en bio eller nått?! Kan ju va ett bra tillfälle innan bebis kommer oxå att göra nått själva.. :)


PUSS


Kommentarer
Maria

Bio låter bra...det kan vara ett sätt att få bebis att vilja komma ut. :) Vi gick på bio på fredagen, sen på onsdagen kom ju lilla Agnes. Då tyckte hon väl att vi vart ensamma tillräckligt länge...hihi.

2011-05-25 @ 10:36:19
Mikaela

Hehe! JA, då tycker den att vi gjort vårt liksom :) hehe..

Ja det ska bli spännande ! Jag har en liten känsla som säger att den kan komma på söndag, den 29 maj :D

vi får se..

2011-05-25 @ 10:37:41
Lina

Jag ska gissa :) jag tror Lördag 28 maj .. Eller Torsdag 9 juni :-) man får gissa på två datum ju .. visst ???

2011-05-25 @ 10:43:31
Mikaela

Klart man får ;) hihi.. oki.. jag tror den 7 juni oxå om den inte kommer på söndag :) hih..

2011-05-25 @ 11:17:32
Jessika

sv. Skönt att det finns någon som håller med mig iaf! :)

Ska jag gissa på ett datum så blir det väl 12 Juni för att jag fyller år då haha ^^ Men jag har en känsla av att den kommer lite tidigare än beräknat iaf ^^

2011-05-25 @ 12:07:29
URL: http://f-freak.blogspot.com
Camilla

Hej, jag skulle gissa på datumet 6 juni, Sveriges Nationaldag :) Aldrig fel att födas/fylla år när ALLA hissar sina flaggor

2011-05-26 @ 14:16:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0