:)


Hej!
Har ju glömt att lägga in lite bilder från Thai, så nu lägger ja in några! Dom flesta har ju sett på face säker så, men ändå här kommer några iallafall !
Orkade inte lägga in fler, det tar ju sån tid, hehe.. latmask mikaela..


jaha, annars då? Jo det rullar på. Söndag idag ju och lika tråkigt som alla söndagar typ, även att man inte ska upp imorrn eller nått sånt så är ändå söndagar tråkiga. Varför? eller egentligen så blir det ju va man gör det till..
Jag kommer ihåg en söndag för länge sen då jag, emmis & några grabbar hade roadtrip till norrköping på en söndag! Tex, va det då vårat band the fourfingers bildades på en liten mysig pub i norpan. Emmis spillde ut öl i erics bil och över typ hela mig :P vi hade myskläder på oss och foppatofflor :) det va en mycket mysig och rolig söndag ! :)
tyvärr hade vi aldrig någon stor spelning med vårat band och vi splitrades efter ett tag. vi var the threefingers ett bra tag, men det upplöstes oxå tyvärr..
vi hade många fler roliga söndagar och vardagskvällar ihop :)
bland den roligaste tiden i mitt liv :) ni gjorde mig glad!
I miss you guys !


min söndag idag iallafall lär bli väldigt lugn, har inget inplanerat !
Mys framför soffan antar ja..

Helgen har bara varit bra, i fredags lekte ja med lina hela dagen :) Vi va i stan, lina skulle på arbetsintervjuv, så ja följde med henne ! sen for vi till kisa och lekte där resten av kvällen. Linas snälla mamma pia bjöd på mat !
Va förbi hos emelie och johan en sväng oxå..

Igår va det dax för Fabians dop i kisa kyrka.
det va fint och mycket trevligt god mat och rikigt god tårta :)
På kvällen igår kom emelie & johan med familj hit, vi grillade och myste !

veckan som kommer blir lugn den oxå, imorrn ska vi till MVC och kolla till bebis :) <3

jaha, hade la inget mer nu att förtälja...


PUSSS












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0