gravid i thailand!


halloj igen!

glömde ju nämna i förra inlägget om hur det va och vara gravid i thailand! :)
många frågade innan hur jag tordes åka när jag va gravid och om jag fick åka och som det va värsta uppståndelsen.

kan säga till er alla, att det har inte varit några som helst problem, ja har levt precis som dom andra ! Solat, badat, ätit gott, gjort allt som dom andra gjort förutom rökt, snusat & brukat alkohol då självklart men annars precis lika dant ! förutom tattuerat mig då oxå som alla andra gjorde ! har inte haft ont någonstans, inte svullnat inte bränt mig mer än vad alla kan, inte solat mindre inte gått mindre, inte legat i skuggan och gömt mig. haft det precis som alla andra på en semester!
flygresan gick oxå bra, lite jobbigare för min del då ja e lite större och det rör på sig i magen så fort man e still, men annars va den lika tråkigt och trälig som när jag inte va gravid! haha :)

tror jag har en ganska bra graviditet förövrigt oxå ! många har ont lite här och var, har foglossningar, svullnar och är stela och mycket annat som blir problem! jag va i thailand i 40 graders värme och sol och långa gåsträckor varje dag! och märker knappt av det! Ja märker knappt av att ja e gravid förutom att ja blit tjockare och att det är nått som rör sig i magen! humöret oxå då (enligt karln iallafall) inget ja kommenterar! :P Visst ja har 11 V kvar, så mycket kan ju absolut hända det säger ja inget om, men hittils har jag inte haft några problem alls. förutom illamåendet första tiden då, men det va ju inget egentligen...
så jag e väldigt gald över min änsålänge smidiga och härliga graviditit. tycker verkligen synd om dom som får det jobbigt....

va bara det ja tänkte förtälja för er ! :)


PUSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0