hej

j
aha, igår var jag i kisa hela dagen :) Va hos ewa där det bjöds på både fika & middag :) Maria & Agnes va ju med oxå :) Hur mysigt som helst.
Min älskade karl kom oxå och käkade och joinade oss :) Sen åkte vi till mantorp och fixade lite med båtkapellet..

Tiden går så fort, första gången ja träffade lilla Agnes va hon bara en vecka gammal, om 2 månader fyller hon hela 1år och jag har själv en lite på 2månader.. helt sjukt ju...  Men mysigt att vi får barn som är i samma ålder. Och Lina oxå ju :) bara 4 månader mellan våra bebisar som ska bli BFFS! :)

Idag har ja varit med Ewa hela dagen till stan :) Shoppat och fixat.. Lunchade med emmis och lekte lite med henne innan hon for iväg. Mys att träffa henne :)

Har dammsugat och torkat lite golv när ja kom hem oxå, va sjukt grusigt på golven..
duschat och bara tagit det lungt efter en hel dag i stan, det tar på grafterna att va höggravid och springa runt i stan :)

Nu sitter jag i soffan och myser medans älskling syr bårdynor :) fan vad han e duktig min karl.


Student imorrn då :)

PUSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0