Svar !



Till denna annonyma person som komenterade förra inlägget med:
"kan inte du visa hur du bor? skulle vara intressant att få en helhetsbild av dig =)"
först skulle ja gärna vilja veta vem du är? och vad skulle min helhetsbild ha med mitt hus att göra?
sen kan ja tänka över om ja skulle vilja visa upp mitt hem för någon...


överlag det här med att vara annonym, varför är man det när det står klar och tydligt: Namn, Mailadress och webbadress när man ska skicka iväg en kommentar.
enda anledingen måste ju va att det e någon man inte är så sams med eller nått sånt, för varför vill man annars va annonym? nått e det ju som gör att man vil vara annonym...?!!
om det skulle va en person man bara inte känner så skriver ju dom sitt namn. varför inte liksom..
hmm..

aja, alla får läsa min blogg ovän som vän, men ska man kommentera tycker jag man kan göra det med sitt namn, även en ovän kan ju ha funderinga och frågor HAHA! lite nyfikan sådär. haha !

skriv gärna era namn...


PUSS MIKAELA!



Kommentarer
emelie

Jag håller med... Stå för vem man är ! :)

2011-01-11 @ 21:43:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0