hej !



hej !

det va inte igår jag skrev här !

vet inte om jag tycker det e kul med blogg igentligen, vem läser och bryr sig om mig och min vardag liksom?
inte direkt så det händer nått speciellt kul.. hmm..

aja, idag har jag iallafall hängt med maria, agnes och lina hos lina och med deras nya soffa :D haha.
hur mysigt som helt och mycket prat om allt mellan himmel och jord ! skönt att komma hemmifrån, inte från älskling men komma från hemmet lite och se nått annat! och självklart för att träffa mina vänner :)

e ni som jag? även att jag och timothy syns hela dagarna nu när han e hemma så tar det emot att åka? eller tar emot att åka men får ni dåligt samvete för att den andra e hemma? det får jag iallafall, fast ja vet att ja inte behöver ha det, när han jobbar som vanligt går ju hela dagarna utan att man ses ju.. aja, får en sån lite känsla, fast det kanske mest är för att ja inte tycker om att sitta hemma själv.. hm, aja..

nu börjar veckan rulla på fort här, timothy ska bort imorrn och vara borta hela dagen, då ska ja passa på att städa så det blir fint här hemma.. sen är det andra ultraljudet på fredag ! längtar ihjäl mig och sen fina agnes dop på lördag som ja oxå ser fram emot massor. :)


är fortfarande irriterad över sop "gubbarna" eller snorungarna som inet kommer och hämtar våra sopor för dom påstår att det e för "halt" men undrar fortfarande hur dom tror vi som bor här tar oss in? och det e sandat och det e la det ända kravet så... fan vad arg jag e, inte ett öre tänker ja betala, och hämtar dom dom inte innan denna vecka tänker jag slänga soperna utanför deras central. IDIOTER!


nu ska ja göra chokladpudding :*D


PUSSS





V. 19 (18+6)




Kommentarer
erica

vad roligt, jag frågade nämligen stephanie idag om du hade fått någon mage än, har ju inte sett dig på ett tag nu :P och hon sa att du fått lite mage och så visade hon mig hur stor bebisen va och sa att hon längtade tills hon fick ta hand om den :)

2011-01-19 @ 21:57:49
URL: http://sunlicious.blogg.se/
mamma

klart jag läser din blogg

2011-01-20 @ 12:59:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0