:)

V. 18 (17+1) <3

jaha, nu va jag här igen ! :)

har la inte hänt allt för mycket sen jag skrev sist..

timothys jobbarkompis stoffe och hans 3 barn från växjö kom till oss i söndags och stannade tills i tisdags, så det va fullrulle med 4 barn :) mysigt och trevlig att få besök från dom ! :)
så från att va 3 vuxna och 4 barn vart det bara ja och timothy kvar i tisdags, ganska tyst här hemma när alla hade åkt! hihi..
jag va ju hos maria & agnes i måndags och hälsade på oxå, vart kvar hela dagen ! lina va ju med oxå så dert va hur mys som helst! :) fixade mina naglar i tisdags oxå så nu är dom fräsha och fina! :) passade på att ta en fika hos emelie efter ja gjort naglarna, tervligt det oxå !
resten av veckan har varit lung, va på bio igår. Änglagård 3! Mycket bra film tyckte jag! ja är ett stort fan av änglagård så :)

ja och nu sitter jag ensam, timothy e nere hos ingela och klipper sig. även att han e hos granen och bara ska vara borta en kort stund känns det jävligt ensamt =/ har blivit van att aldrig va själv länge nu när han e hemma hela tiden, förut va ja ju mer van att var själv för då va han borta hela tiden istället.. hmm., aja, han kommer ju snart.. hihi..
bara att vänja sig BARA 2månader kvar tills han börjar jobba oxå..

har bestämt mig för att plugga upp mina betyg oxå när jag ändå bara går hemma..
ska faktiskt bli kul :)


rökfri i 3månader oxå ! :)


PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0