2o11


godkväll!

nu va det ett tag sen ja skrev igen.. det blir lite hopp mellan varje inlägg...

min jul har iallafall varit super bra! va hos fam andrén på julaftonsmorgonen och sen åkte jag vidare till morfar och firade förmiddagen där ! mycket trevligt att träffa mina morbröder & morfar som jag bara träffar en gång om året, just julafton ! åt god julemat och god fika :) timothy hämtade upp mig framåt eftermiddagen och åkte vidare till pappa & ewa och firade julkvällen där! mycket trevligt! många fina paket blev det oxå :) vi kom nog inte hem förens efter 00 :) så en mycket mysig och lyckad julafton :)
juldagen spenderades hos fam andrén ! då va stephanie oxå med. god mat, fina paket och mys där oxå ! efter allt firande for jag till kisa & på lite förferre med julmust för min del hos lina :) sen vidare till w-huset! :) hade en mycket bra & rolig kväll på huset! :) <3

mellandagarna har varit rätt lugna och mysiga, några rundor till staden för lite shopping :) har skaffat mig en jätte fin systemkamera :)

nyårsafton va oxå super bra! vi hade trerättersmiddag hemma hos oss med malin, emil & johan :) lung och skön nyårsafton ! smällde lite raketer och drack skumpa.. :)

idag har vi varit hos pappa & ewa hela dagen och käkat rester från deras nyår :) oxfilé och massa gott :) hemmagjord glass :) varit där hela dagen och bara  myst!


nu ligger vi i soffan och slappar :) skönt som fan!


önskar alla en god fortsättning på det nya året :)






V. 17 (16+1)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0