:)


hejsan!!

idag har vi varit i stan hela dagen och shoppat in för thailand ! Nu är vi äntligen klara med allt !!!
så nu e vi redo att dra !

har även varit på MVC idag oxå, första besöket sen den 7dec. så det va ett tag sen vi va där, men nu börjar tiderna vara närmare varandra. Nu när man går in i den sista tiden ! :)
idag tog vi iallafall lite blodprov, skrev moderskapsintyg, mätte magen och lyssande på hjärtat
alla prover va bra och bebisen följer kurvan bra, han låg precis på sträcket som han skulle ! så han följer exakt :)
vikten va la inte lika kul, eller det är helt normalt det ja har gått upp så inget sånt, men ja känner själv att det va lite väl mycket.. usch, får kämpa satan efter bebis kommer ut, strikt diet och massa motion ! men skyller ändå på att jag har en bebis i magen! hihi...
ja, så det gick bra, pratade även lite om resan och vad ja behövde tänka på, inget speciellt igentligen eller så, och solen va inte så jätte farligt heller, det ska va värst i slutet när han ligger så nära, nu va han ganska skyddad från sånt så skönt att veta att man kan visa sig lite i solen iallafall :) annars va det rätt lungt, folk e ju gravida hemma på sommaren oxå, så liksom inga konstogheter ! drick mycket vatten och njut :D hihih....

körde hem stephanie till kisa oxå direkt efter att vi varit i stan !

och nu så e det slapp i soffan, väntar på bigbrother :)

plockar lite oxå här hemma, det måste ju vara fint och fräscht när vi åker så vi kommer hem till ett fint hem :D
ska städa mer ordentligt på onsdag men skönt att röja undan det värsta idag :D

jaha, som sagt bara 3 dagra kvar tills vi åker nu ! det ska bli så jädra skönt så det finns inte ! slippa klä på sig, slippa kylan och allt skit :)

nu ska ja plocka lite till...


PUSSS



Kommentarer
emelie

grattis på namnsdagen :)

Men ha nu en fantastisk resa allesammans o himla skönt att allt såg bra ut med bebisen..

o du, jag ska trösta dej med att det är inte säkert du nehöver diet sen.. du kanske går ner allt efter förlossningen utan diet.. ;) jag gick ner allt utan nån diet på 8 veckor.. å jag är säker på att du klarar dig utann diet oxå.. det du har gått upp är bebisens vikt, vätska o det andra som tillhör lixom :)

PUSS

2011-02-28 @ 19:21:37
mikaela

hehe, tack så mycket emelie :) ne vi kan ju hoppas det går fort bort, men tyvärr tror jag jag lagt på mig ganska mycket fett här och där oxå :) haha. aja, kan trösta mig med att än är jag inte uppe i min vikt innan viktväktarna :) hehe!

PUSS

2011-02-28 @ 20:12:09
Maria

Även att man går upp i vikt så kan man faktiskt gå ner det igen :) Och jag är på god väg... för här var det inte lätt o bli av med det. hehe Men jag har ju knappt ammat. Så vi får hoppas att det kommer gå bättre för dig, då kommer du garanterat få lite gratis viktminskning. ;) Men lite fett på kroppen är det värt, för det finns inget bättre än att skaffa barn. Lycka <3

2011-02-28 @ 20:53:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0