27 april 2010 !


Idag fast för ett år sen !

2010-04-27 / 15:38:52
oj, nu va det allt ett tag sen ja skrev, typ en vecka sen va?!

har varit i kisa sen i onsdags, har varit en jätte bra vecka i kinda !

har hunnit med att träffa en gammal vän : Emelie Singel ! jag och lina va uppe på en fika ! va rikigt trevligt måste ja säga ! det babblades en hel del om allt mellan himmel och jord ! gammla minnen å allt möjligt ! :)

hjälpt ewa på en begravning ! :)

blivit full ! :) lina och ja drack vin i fredags ! va en rikigt rolig kväll måste ja säga ! spontan saker e oftas dom som blir roligast! och roligt hade vi ! haha.. ja ni, ni skulle bara veta !!! :)

varit i åtvidaberg på stallet ! nyktert då, men det va rikigt kul det oxå !
träffade eric & sigge ! det va ju rikigt roligt, då dom varit borta i en hel vecka...
så underbart att träffa dom ! :)

shoppat, det behövdes verkligen, REA e bäst !! :)

så nu sitter ja och väntar på att jocke ska sluta jobba så ja kan åka med honom hem till stan !
och nu ska ja stanna i stan tills på fredag ! :)
ska upp imorrn, så ja måste vara hemma, å sen tror ja jag behöver komma hem till mitt hem oxå.. betalar ju en förmögenhet på det så ! :)
ska ta en promenad runt ån oxå men en kär vän ! :)

På fredag är det valborg å det betyder att det e ÖRS ! :)
ska vara hemma hos lina & daniel & grilla och mysa, lyssna på gyllene tider ! :)
sen åka till YRSELÅSA !! :)
längtar som fan !!




Idag detta år då!

Jo kom precis hem från rimforsa, va där och handlade lite mjölk och sånt så ja kunde käka lite frulle :)
passade på att tanka lite så ja kommer någonstans oxå :) hehe.
Nu har jag precis käkat frulle och ska börja fixa mig lite...
Ska upp till "jobbet" och fixa lite, sen laga lite mat oxh sen iväg till Lina på tjejträff ! :) eller tjejfika :)
Ska bli hur mysigt som helst jue :)
Jaha och i helgen e det premiär på ÖRSET! hm, kan nog bli första året på väldigt många år som ja inte ska dit..
känns lite tråkigt faktiskt =/ och då är det inte pågrund av att ja e tjocker utan att jag har fan inte råd asså...
fasiken va kul det skulle va då.. aja.. hm, min valborg blir nog lugn detta år. men vad gör la det om 100år?
får la gå på avslutningen istället... då kanske man kan ta sig lite oxå :)

jaha, annars så blir det en ganska lugn vecka ! soft det med, ska försöka ta fönsterna någon dag oxå..

nehe, nu måste ja klä mig..

PUSS HEEEJ!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0