13 sep

så svårt va det! :)


min helg har varit bra! :) i fredags va vi inne hos våra kära grannar för lite grillning & kräfter, hade en rikigt bra kväll! vart inte så sent för min del då ja somnade i soffan rätt skapligt. haha, va såå trött!
lördagen va oxå rikigt trevlig, lina kom på besök! vi spelade spel & myste hela kvällen! :) pratades massor om allt och inget och många skratt vart det! :) härligt att ha lina här en kväll! kände att ja behövde henne :)
söndagen innebar slapp hela dagen! va borta hos josef och carro på lunsch, dom bjöd både våran familj & andren/falebrant så det va fullt hus! annars va det en väldigt seg och slapp söndag! jag hatar sega dagar. men men, han gick den med..
och nu e det måndag och ny vecka har tagit fart.. har städat idag hela huset! skönt att ha det gjort, nu är det fint och rent här hemma! Imorrn är det tandläkaren som gäller, jippi! :)
annars en väldigt lugn vecka tror ja, ska försöka ta tag i jobb biten! får panik av att vara hemma...



visst e e det konstigt hur mycket man kan behöva en människa ibland??!
ibland känner ja mig så ensam fast ja inte är det... vissa dagar känner ja mig så instängd fast ja inet är det.. varför har ja en sån känsla? varför känner jag så?


saknar det som va, saknar dig så mycket! du va min bästa vän och har varit det i så många år. och nu är det bara så jävla tomt....



nu ska ja fortsätta se på mitt One Tree Hill! är på säsong 7 dom sista avsnitten! det e spännande :)



älskar dig!

 



PUSS M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0