tv tittande :)


idag fick ja ett samtal som gjorde mig glad ! emmis ringde och ville ta en fika :) så vi fikade på bagarboden i rimforsa :) vart en masssa prat, då vi inte setts på 100 år ! va jätte trevligt & kul att träffa henne! Jag hoppas verkigen att det kommer bli oftare !!! kan inte kasta bort så många års vännskap, det va ju vi förr! även om tiderna förändras så... nu när jag jobbar i stan är ja ju där rätt ofta, och då ska man nog hinna med och träffas :) hoppas bara du känner detsamma eskil ;)
är glad för din skull oxå ! :)

jaha, va i kisa oxå hos emelie & melle ! tog oss en promenad ner till kisa ! käkade kvällis med dom innan ja åkte hem oxå :)

nu har ja städat det sista ! ska bara torka av golven :) sen ska ja ta mig ett varm bad ! och sen väntas sängen ! förövrigt så är sängen jävligt stor just nu, det gillas inte..

imorrn kommer hjärtat hem, ska bli skönt att få hem honon :) känner mig inte hel utan dig... saknar dig så mycket !



rökningen tycker ja går rätt okej faktiskt !

PUSSS


Kommentarer
Sandra & Tindra

Vad fin du har gjort bloggen :)

2010-10-19 @ 23:05:23
URL: http://sandraallard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0