söndag


söndagen & helgen börjar lida mot sitt slut ! och en ny vecka börjar imorrn, för min del en vecka ensam, eller 4 dagar ensam iallafall. tråkigt som fan. men det blir ju bra pengar för karl när han ligger borta så !

helgen har iallafall varit okej! i fredags vart det inte så mycket fredagsmys :/ ja åkte till kisa och mötte upp lina & erica! vi åkte iväg på en lite spökrunda kan man säga.. haha.. men vi kom inte ända fram till vårat mål, någonting hände på vägen så vi tvingades vända och åka hem ! vad kan det ha varit?! haha. aja, va iallafall en trevligt lite roadtrip vi gjorde och en trevlig sammansträlning sådär på fredagskvällen! :)
lördagen gick i full rulle hela dagen, vi va lite barnvakt åt emma medans jeppe & malwina va i stora staden. vart hela dagen, så hon fick följa med in till casper som hade 3års kalas! där inne va det full rulle kan man säga. barnen lekte så jag trodde dom skulle dööö.. hihih, aja skönt att dom har så kul och leker så bra :) flickorna varvade ner med en film & lite godis (på självaste lördag) när vi kom in från kalaset, sen kom snart jeppe & malwina dom stannade på en kaffe och lite prat! trevligt som fan :) sen skulle vi ha åkt till kisa på en lite fika, men det vart flyttat till idag istället
som det inte vart något av idag heller, lite tråkigt hade varit kul att träffas alla, men men... det  kommer ju flera helger ! så idag har det bara varit slapp med pizza och mys framfölr tv!

så har min helg varit, lugn och skön !

hoppas på att dom ringer nått från jobbet i veckan så jag får jobba oxå :) då går ju dagarna lite fortare då med :)

ska iallafall försöka promenera mycket denna vecka.. känner att det behövs att rör på sig lite, ska försöka sola lite oxå så jag får lite fin färg. hatar att vara blekis.. hihi..
kanske ska leka med lina oxå, eller vad säger du??!

nehe, nu tror ja jag ska ta med karln till sängen tror det e sovdax :)


PUSS


Kommentarer
Lina

Säger att det låter som en utomordentligt bra idé :-) <3

2010-10-25 @ 00:44:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0