13:e okt



heeeeeeej!!!


kom precis hem från jobbet! :) eller precis med nyss iallafall, har hunnit slänga i en tvätt, lagat lite ris och satt mig ner för att käka :) ris och kassler idag oxå, det vart över kassler från igår, så då tog jag resterna :) smidigt :)

gått bra att jobba idag, va inte alls så trött imorse som ja trodde.. kunde ju inte rikigt somna igår, så har legat och vridigt & vänt mig, så inte så tidigt i säng som ja hoppats! men som sagt va inet alls trött! gick skit fort att jobba idag, känndes som ja precis kom så skulle ja hem igen :) sköönt!

ska styra lite hemma, sen åker jag till kisa en sväng ! hälsa på emelie & melle ! ta en promenad tillsammans ! skönt, det kan behövas och promeneras lite :) hihi.. sä härligt höstväder tycker ja, så mysigt att gå :)



har inte rökt en endaste cigg idag ! :) är inte speciellt röksugen heller ! men det ändras väl när man träffar någon som röker... men hittils har det gått bra :) håll tummarna för att det fortsätter såhär bra! :)



LYCKLIG!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0