12:e okt


jaha, har spenderat 2 underbara dagar med min Lina :)
igår va vi och "lekte" med Maria & lilla Agnes :) tog oss en promenad runt kisa, satt i kullaparken & myste en lite sväng! tog en kaffe hos maria & agnes innan vi for ut till mamma på yttligare lite kaffe! :) tillbringade hela kvällen hos lina med mycket mys! :) vi båda va gräsänkor så jag sov över!
idag har vi lekt hela dagen oxå! varit hos emelie och melle en sväng och fikat lite! så två heldagar :)

jaha, nu har jag precis käkat lite! ris & kassler ! va döö hungrig så det va lite gott med mat i magen :) går och plockar & städar lite här hemma nu, brukar göra det på måndagar men hade ju inte riktigt tid igår, så det får bli nu ! :) rätt skönt att göra det på kvällen då det är så jädrans varmt på dagarna när solen skiner rakt på & in i våra stora fönster...

dom ringde från jobbet så ja ska jobba imorrn & på söndag utöver torsdagen & fredagen som jag redan hade! bra med lite jobb :) ska på möte med nya assistentbolaget på fredag oxå, så då får ja nog veta lite mer om när jag börja på heltiden ! :)


min älskade timothy ligger borta denna vecka.. tråkigt som fan, ensamt som fan ! men men, ska ju jobba så veckan går nog fort :)

nehe, fortsätta med städningen nu då så jag får nåt gjort innan ja måste hoppa i sängen :)



idag är iallfall en av dom bättre dagarna i mitt liv :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0