länge sen...



jaha, nu va det typ 100 år sen ja skrev. känner att ja inte har nått speciellt att skriva om..
dagarna ser ut som alla andra dagar, händer inte allt för mycket.. städar, tvättar, skiter & äter..  =)
varannan vecka är det fullt hus med timothy & stephanie hemma, och andra veckan e ju helt själv.. och så kommer det nog att vara ett tag framöver ! men det ger ju jätte bra pengar så då får det gå :)

jag har ju sagt upp mig från mitt jobb, det vart bara för mycket. funkade inte alls. kanske inte så smart drag, men mått piss på jobbet har ja redan gjort en gång, och tänker inte göra det igen, det är det inte värt...
så nu letar jag vidare efter ett nytt bättre! :) hoppas ja kan få nått snart, det verkligen suger att gå hemma och inte göre ett skit, plus att pengara behövs.. stackars timothy som får jobba röven av sig..

snö idag då? det va la mysigt.. älskar snö eller älskar snö men jag tycket det e rikigt mysigt med snö och så blir det ju lite ljusare av det oxå. men inte lika kul att sätta sig i bilen förut och knappt kom ja fram till rimforsa. vi får nog se över våra däck....

har precis käkat lite ris & kyckling, gjorde en egen sås! och det vart så jävla gott :) (jag hatar att laga mat & gör det aldrig, men nu när jag e själv måste ja ju) Gjorde mig en god fruktsallad till efterrätt! MUMS :)

imorrn ska ja illafall träffa lina, maria & agnes! vi ska sammanstråla hos lina i horn :) Mysigt värre. Hoppas bara vi kommer fram i snön :) hihih...

på torsdag kommer lina & sover över hos mig för på fredag ska vi till linköping på äventyr :)


nehe, nu ska ja invänta DH! och ett samtal från lina :) hopps det går bra på "jobbet"!! :) <3




saknar mitt hjärta otroligt mycket ! älskar den karln så mycket! <3 har verkligen världens bästa pojkvän som gör allt för mig! blir ju fan bortskämd här hemma ! du e bäst hjärtat!






MISS US!<3



Kommentarer
Lina

Saknar oss som faan oxå <3 ..

2010-11-10 @ 14:43:20
Em

Tjejer! Saknar er med, men vi vet ju faktiskt vart vi har varandra, är ju bara att skärpa till sig från alla håll och ta tag i det hela :) PUSS

2010-11-14 @ 17:06:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0