hej



goddag :)

har precis käkat lite sen lunch :) pannkakor & till efterrätt åt vi lite kiwi :) och nu ligger vi & vilar lite efter maten.
stephanie va inte alls kry imorse, men nu är hon hur pigg som helst :) måste varit nått hon ätit annars borde det ju fortsätta om det skulle va maginfluensan... tåkigt för vi skulle haft mys besök idag, men det fick ställas in då.
aja, ni får komma en annan dag :)

så ja, resten av min dag blir väldigt lugn :) skönt det med ibland...

eller ja mina flesta dagar är ju ganska lugna, skulle vilja göra nått känner jag.. röra på mig och träffa lute folk..
ska se om det finns några roliga jobb :)

nehe, skulle mest kika in och säga hej :)





Kommentarer
Anonym

Det behöver varken vara nåt hon ätit eller maginfluense. Ibland kan barn bara bli dåliga utan anledning och sen efter nån/några timmar må bättre igen. Har varit med om det där flera gånger och ja det kan faktiskt paja rätt mycket. Men det e ju såånt man får ta när man har barn =)

2010-11-17 @ 08:05:54
Mikaela

Till ANNONYM, varför du nu ska va annonym?? skriv ditt namn istället...

det gjorde inget, och hon "pajade" inget. TRÅKIGT att vi inte kunde ha besök då HON sett framemot det och vart lite ledsen...

det behöver ju absolut inte finnas någon anledning, men det kan ju oxå va så att hon hade ätit något olämpligt! det får man aldrig veta!!

2010-11-17 @ 10:18:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0