födelsedag! :)


nu ni, nu va det ett tag sen ja skrev! IGEN! jag är nog ingen bra bloggerska ja :)

sen sist ja skrev har det la inte hänt så mycket, veckorna rullar på som vanligt.
händer inte allt för mycket i mitt liv just nu, är fortfarande arbetlös, det e skit tråkigt och ger inte mycket pengar, men hellre det än det förra jobbet, fick mig att må piss å det är det heller inte värt så! Men ja letar för fullt !

som sagt veckorna e dom samma, händer inte alls mycket! förutom denna vecka då som e fullsmockad!
igår va vi och firade susann & mig i brestorp! susanne & kim fyllde ju igår och jag IDAG! :)
idag blir det besök i kisa hos emelie & melle en sväng, ikväll kommer mamma och firar mig!
imorrn ska ja klippa & färga håret! sen en liten fikaträff med maria, agnes & lina :)
på torsdag är det fotvård som gäller! tack fam andrén för den födelsedagspresenten! va precis va jag önskade mig :)
på fredag ska jag & timothy åka till stan för att göra en sak som ja inte kan berätta rikigt än! så ni får hållas lite :)
på lördag är det bröllop för jesper & Malwina :)
så ser min vecka ut :) skönt när det händer lite! hm, julmarknad i rimforsa på söndag oxå, vi har ju steph så hon skulle säkert tycka det va kul, vi får se! :)

älskar iallafall mitt hem just nu! som dom flesta som känner mig vet älskar ja ju julen och är typ besatt :) så det e advents/julpyntat till max! så mycket som det går nu iallafall :) och det är så mysigt :) LOVE IT! bara invänta julgranen och det pyntet oxå :)

håller på att tvätta som en galning, låg lite efter med tvättandet så jag tvättar igen nu! :)

nehe, nu ska ja äta lite "mellanmål" och njuta av den vackra utsikten från vårat vardagsrum, det e så mycket snö och sen lyser solen så fint på det :) härligt :)

och ja, GRATTIS till mig själv :) hihih..

PUSS


Kommentarer
susanne

spännande det där som var hemligt vad kan det vara tro? en gissning kanske näe jag väntar /susanne

2010-11-30 @ 15:04:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0