11 maj

festen i lördags var väldigt lyckad måste jag säga ! Rikigt kul !
vart bara lite för mycket av det goda för mig ! hihi, måste ha sett lite rolig ut när jag kom hem i lördags, ramlade i sovrummet och höll på ! hihi..
aja, kul va det iallafall så tack Fegga & Nathalie för den trevliga festen :)

söndagen va väldigt lugn, ja mådde ju inte super bra om man säger så, så för mig va den super sköön med bara massa slapp ! :)
åkte och käkade flöt på motellet ! satt inte helt fel denna söndag ! :)
hände som sagt inte så mycket mera . jag lånade T´s badkar och badade, det va inte helt fel !
har ju inte badat på länge då jag inte har det i nya lyan...

igår åkte ja med K & A hem till stan ! och hängde med dom resten av dagen ! :) följde med till sjukan och lite !
trevlig dag med ungdomarna :) hihihi :)
på kvällen fick ja besök av T !! Slapp i soffan hela kvällen ! sköönt :)

Och ja nu? nu ska ja fixa mig lite, tänkte traksa bort till siggan för en kaffe & sen vidare till emmis & linda som håller på att städa K´s lägenhet.....

Jag behöver verkligen promenera... fy fan...

håller på med ansökan hela tiden oxå, men det e inte lite grejjer som ska fixas så det tar ett tag ! men imorrn måste ja försöka bli klar med den !




Nothing lasts forever



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0