21 juni



helgen har varit rikigt bra, men lite halvdålig lördag & igår. Har så fruktansvärt ont i nacken & ryggen.. på det känner jag mig allmänt seg i kroppen..lite varm och kall omvartannat....

mitt kära hjärta masserade  min nacke med voltaren igår så lite bättre är det allt idag, men känner fortfarande lite... det går över tills en gifter sig brukar man väl säga !! :)

så; färdig KLAGAT om det !! :)

i fredags va iallafall johan, emelie & melle hos oss på solberget ! grillades och mystes hela kvällen, mycket trevligt fredagkväll ! :) lekte lite ute med barnen en sväng innan dom åkte hem i lördags.. efter att dom hade åkt fixade vi oss för att bege oss till vadstena, där spenderades hela lördagen ! hur mysigt som helst, och tur hade vi med vädret oxå.. regn när vi satt i bilen påvägen dit, SOL när vi strosade runt i gamla stan och vid slotet... ÖS regn när vi satt i bilen påvägen hem ! skapligt tur... :) sen va det en rikigt slapp lördagskväll, med bröllops tittande och film ! skönt det med ibland.. lung och skön söndag idag, lung kan man lungt säga. vi har fraktat en båt från rimforsa till brestorp i 10km... haha.. det e 8km mellan rimforsa & brestorp och det tog hur lång tid som helst... fan flera timmar, det krånglade lite på vägen oxå.. ett tappat däck, punka och lite sånt.. aja, båten kom fram iallafall. Blev lite taco mys till middag idag ! Joel stannade och käkade med oss :) Lugn & skön söndagskväll....


idag är det en seg och tråkig dag.. städat & fixat hela dagen. Hade planerat att promenera idag, va såå taggad förut när jag gick upp och solen lös. käkade frulle & va redo för att gå ut, då kommer ÖS regnet... och sen har det regnat hela dagen... skit regn. just nu är det uppehåll men molnen ser inte lovade ut, så jag skiter i det helt. jävla regn gjorde mig omotiverad... usch....

nehe, ska kolla ett par avsnitt av One Tree Hill & vila lite, se om hals & öron ontet går över....


vill att hjärtat ska komma hem, saknar honom !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0