<3



sitter och lyssnar på magnus uggla - första gången! tänker tillbaka på tiden på värgården ! den låten gick varm hos mig då! kunde lyssna på den 100 gånger! det va tider då, nog den bästa tiden i mitt liv! första fyllan, första kärleken.. det mesta va första gången.. (för dom flesta tror jag) allt va så lätt då. eller just då betraktades det kanske inte som lätt, men mot nu va det riktigt lätt.. det är inte lätt att vara vuxen, och inte lika kul på något sätt.. jag trivs med allt nu oxå alltså.. men det va en riktigt bra tid! en bra tid man aldrig kommer att glömma, men oxå en tid som aldrig kommer tillbaka.. så gör det bästa av den tiden!!!
man va så liten och visste inte mycket om saker, å gud vad skönt det va, va skönt det vara att bara vara....

Värgårdstiden :
tänt en cigarett
hört på Bowie eller Nazareth
fått ett streck i kemi
färgat håret blått
vart så full så du spytt
då din oskuld flytt


Första gången som du ska hålla nån i hand
Första gången som du ska kyssa någon man
Första gången som du är riktigt kär
Första gången som du ska falla ner i gråt
Första gången som du ska tigga om förlåt
Första gången som du är
hopplöst kär




Kunde aldrig tro att min tonårskärlek skulle va den mannen som är i mitt liv idag !! 7 år har gått sen det va vi sist och nu är vi här igen! det va både piss och skit, bra & helt underbart på den tiden (som dom flesta tonårsförhållanderna) vi hade våra stunder (som dom flesta) men herregud vi va bara små barn ! han kunde va en skit, ja kunde va en skit så va det bara. han kunde vara underbar, ja kunde vara underbar ! Idag känns det hur bra som helst och ja hoppas det kommer vara i en evignhet ! vi alla kan ändras, och det måste finnas en andra chans... nu har vi iallafall gett det en andra chans och ja hoppas på det bästa!

all kärlek till dig !





Kommentarer
Lina

Va fiint skrivet min lilla räka :-)

Jag hoppas oxå på allt bra för er skull... hihi



Älskar dej <3

2010-06-18 @ 10:34:01
Anonym

måste också bara säga att det var fint skrivet :) /Bella

2010-07-15 @ 18:53:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0