14 juni

min helg har varit rikigt bra ! :) i fredags kom ju HAN hem, helt underbart ! :)
drack lite vin och hade en bra frdeagskväll !
lördagsförmiddagen va det studentfirande som gällde för kusin lojsan & hennes kille erik!
jag och sandra åkte direkt upp till stan när vi hade firat dom klart !
va hos tina på förfest ! mycket trevligt.. tog en taxi bort till skyttecentrum där 75-års festen (25-år * 3) skulle va!
det va en superkväll ! mycket rolig fest ! tipspromenad & mycket dans ! vi vann ju tipspromenaden, men det kunde vi ju skippat, hade jag vetat vad vinsten va hade jag förlorat med flit ! varsin snapps Bäska Droppar.... fy fan ! usch asså.. haha..
aja, mycket lyckad fest iallafall, men tiden bara sprang iväg, den gick så fort så fort.... hade säkert kunnat varit kvar längre, men kände mig lite väl onykter sista minutrarna, och sen har jag ju en bit att åka hem..
så joel klörde hem mig ! våran fina bil fick en liten påhälsning av en grävling på vägen hem... upps... haha..
meen joel och jag va snabbt ute och kollade pärlan, så inget skadat som vi såg iallafall ! :)
slapp söndag ! emelie, johan & melle va här på middag & kaffe ! :) va här ganska länge ! mycket trevligt och mysigt !
melle e ju bara för söt ungen, tror han gillar mig mycket. han pussade min dataskärm när han såg en bild på mig !
ropade på mig hela tiden :) och sen fick ja en rikigt PUSS ! det ni! :) han e så söööt :)
ja det va min helg det !

nu ska ja iallafall plocka lite hemma, även att jag storstädade i torsdags så e det skitigt som fan idag !
och idag kommer ju S, så skönt om det e städat och fint tills hon kommer hem :)

ikväll ska ja iväh på kryddparty ! hm, vet inte om jag ska köpa nått eller om det e så jätte lockande att gå på sånt, men tycler mest det e kul att få träffa lite folk ! fika & tjattra :) haha..
Lina den fina ska oxå med ! hm, va inte döö länge sen vi sågs men känns ändå som en evighet! hahah...

PUSSS







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0