15 juli

nu va det ett tag sen ja skrev igen då... nästan en vecka sen, har väl inte hänt allt för mycket sen sist..

men iallafall, i fredags va ja på arbetsintervjuv & det visade sig att det gick rikigt bra! gick brevid i tisdags och igår jobbade ja mitt första pass själv! gick hur bra som helst! :) imorrn ska ja gå brevid ett morgonpass och sen ska ja jobba själv lör & söndag! :) rikigt roligt & skönt med lite jobb igen!! har varit hemma alldeles för länge. hoppas bara det håller i sig & det finns massa jobb framöver!!

annars som sagt har det inte hänt nått speciellt.. va på donny & jonas födelsedagsfest i lördags! trevligt trevligt, bara synd att så många va så fruktansvärt tråkiga och gick hem innan 00 typ, men men.. vi som va kvar hade det mysigt med god efterrätt & dryck sittandes på gräsmattan under ett träd! fick lite festivalkänsla! hihi ;)

nu pågår semesterracet för fullt & första gången på 5år är jag inte där & det känns piss som fan. ni som är där och vet hur det är det förstår nog mina känslor... rent ut sagt så känns det förjävligt.. men i slutändan e ju jobb viktigare.. så är det ju! aja, hoppas ni alla har det SVIN TRÅKIGT detta år.. haha.. Lina festa & njut för mig oxå ikväll!!

skönt med rikigt värme förresten, kommer inte ihåg när det va så här hett sist.. men skönt som fan iallafall, en rikigt sommar! :)


KÄRLEK!





















Kommentarer
Lina

åååå härliga bilder :-))



jag ska njuta för dej oxå lillevän ...

Fast känns ju lustigt för mej oxå att du inte är vid min sida ... höhö ...



FINA bilder btw :-D .. hhiih ... <3

2010-07-15 @ 13:58:01
Mikaela

Visst är dom :) finns ju hur mycket bilder som helst ju :D



bra!!



sup som fan för mig :)



PUSS

2010-07-15 @ 14:11:50
URL: http://blackvelvet.blogg.se/
=)

Vart har du fått jobb nånstans? =)

2010-07-15 @ 17:06:16
Mikaela

I linköping som pers assistent ! :)

2010-07-15 @ 18:47:05
URL: http://blackvelvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0