torsdag!

Izor & jag kom precis in från en lång å skön promenad runt ån!
Stannade till vid "hundgården" oxå så han fick springa av sig lite. hej vad det gick.. han sprang som ja vet inte vad, gud vad lycklig han blev! hihi.. :)

Ni sitter ja å funderar på vad jag ska hitta på...
As bög tråkigt har jag asså, vill åka till ikea för att köpa en bokhylla, e trött på att skiten står på golvet.. :S
men ja har ju ingen bil, plus att jag har izor...
vill köpa massa skit, nya blommor & krukor, vitrinskåp, byrå. men som sagt inte lätt när man inte har en bil, å en stor bil måste det ju vara med.. får la flörta lite för glenn så kanske han kan hjälp mig någon dag! :)

Vill åka till kisa till min kära lina ju! Men inte lätt det heller asså, efter thai ska ja fan skaffa mig en bil, en skruttig sådan då asså! Typ för 1000kr, för det e la det enda ja har råd med. haha. men bara den tar mig från A til B så e ja nöjd!!!

E massa lina sjuk ju! Kom hit för fan!!! :)

Sitter och kollar ut från fönstret fan vad fint det e på träden när det e helt vitt asså, det ser ju mysigt å fint ut! Men för min del kan det likagärna bli vår och sommar nu! känns som det finns mycket mera att göra! Mycket skönare att gå ut, allt e fan bättre då asså!
Men man får väl se vart man befinner sig denna sommaren..
V 28 i vimmerby iallafall, det skulle ja inte missa för nått i världen! :)
Sen så kanske man inte ens är i sverige. vem vet liksom..

Idag är det bara 2 v kvar tills vi drar, ska bli underbart skönt..
Vi ska väl ta andra sprutan för hepatit A & B snart oxå.. vi får la ett sms om att det e dax!
Sen får vi vänta i ett halvår så ska sista sprutan tas! :) det e mycket sprutor, å ja e lika töntig & rädd varje gång, jag verkligen hatar sprutor... usch ja..
men att gadda sig e inga problem asså, eller innan e ja ju livskrajj, men sen e det inte så illa som ja tror.. men bra att man förbereder sig för det värtsa egentligen för då brukar det alltid sluta med att det ej e så farligt...

E dö sugen på en ny gadd, men det får vänta tills vi e i thailand, då tänkte ja göra en, men lite osäker på vart, skulle vilja göra en på örat! men den e ju så liten så det e ju inget kul. annars skulle ja vilja ha på revbenen typ men det får vänta tills -10kg! hihi.. :) Vill ha på benet oxå! Jag vill ha överallt så.. men vi får la se, det blir en överaskning vart den placeras!! :)

nehe, om man skulle försöka styra ihop nått då!
ska ringa mamma, å lina å lite så får vi se vart dagen tar vägen...

Imorrn e det utgång med emmis ;) kul vi ska hat då!!!!!!!!!


Puss M



Kommentarer
Lina (",)

Naaaw galli gammi .. Jag är massa MICHELIN sjuk oxå :-D

Håller tummarna på att du kommer imorn ju ...

Så vi kan umgås hela dagen .... Älskar ju dej, du är ju den enda för mej

eller hur va det ?...

hihih. ...

BTW... ful bild :-D hahah

2010-01-15 @ 20:23:24
URL: http://linabexell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0