måndag!!

helgen va ju rikigt bra! :)
Hann men att träffa alla hemma i kisa, nästan iallafall..
Mamma, krister & syskonen där! pappa, ewa & syskonen där :) Självklart min lina! <3 Galten i 2 sek :)
Passade på att gå ner till donny & maria och säga hej oxå..  fan vad bra ja känner mig! Hann med alla en liten sväng :)

Ewa, jag & olle va ju på ikea igår, shoppade massa bröte! :)
Ewa bjöd på mar på ikea oxå! Tack som fan :)
Va på maxi å styrde lite där oxå..  Ewa & ollle följde med in till mig ett tag.. mys..
Kan inte klaga på denna helg på nått vis !!!

Plockade lite oxå fixade igår, tvättade massa tvätt, fan vad fort högen växer då.. haha..
Tog mig ett varmt bad, å ett glas vin fick följa med in oxå :) Gott som faaan..
Emmis kom in lagom till köping! asså tobbe, fan kunde inte sluta att garva asså, han e ju bar för skön killen! :)
Sen va det ju johan falk! Kollar ju mest för att få se lite frank <3  han e ju bara så jävla fin !!! :)
Tog oss lite mera vin och mest myste å snackade lite skit!

La mig på spikmattan och somnade in, skööönt!!

Vaknade la vid 12 idag, det va la inte rikigt meningen men skönt som fan va det! :)
Min kära mormor hade ringt, så ja ringde upp så babblade vi ett bra tag! Härligt att höra hennes röst då..
älskade mormor<3

Gick till arbetsförmedlingen efter att jag fixat till mig och lite, virrade runt ett tag på stan då ja inte visst vart det låg! haha. fick ringa emmis så hon kunde visa mig! :)
Gick la sådär på skiten, ja gick ju dit idag för att skriva in mig å så dom kunde hjälpa mig med a-kassan eftersom ja e i thailand fr det datumet ja e uppsagd, nehe du, dom kan inte hjälpa mig, ja måste anmäla mig när jag kommer hem så. ja jag förlorar 2 v betalt typ. kul! bara att gå på gatan då. Kan dom inte hjälpa på nått sett eller? jävla skit...
aja, inget att göra åt... fy då...

Ikväll kommer glenn å ska lämna izor, ja ska hjälpa honom att färga håret och sen ska vi kolla på en film.
trevligt...

10 dagar kvar till thailand <3

På torsdag e det 1v kvar tills vi drar, så det ska firas med en utgång med dom bästa!<3

fuck you



Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0