.....


Känner mig så jävla misslyckad på ett sett.. Hur fan kunde det gå såhär för mig?
Ja känner mig så jävla liten så ja vet inte vad.. Känner mig ensam, fast ja vet att ja inte är det.. men ja e helt fucked up i hjärnan å kroppen.. har en så sjuk känsla så det e hemskt...

jag vill vara den männiksan som e glad & postiv, ja tycker om att vara den liksom, ett tag kände ja mig glad & bra igen, har inte kännt det på länge, å det kom tillbaka, men det varade ju bara för ett tag... Nu känner ja mig bara så jävla liten igen....

det ska bli så skönt att åka om 4 dagar, komma bort, slippa skiten här hemma ett tag...
försöka stänga av allt för ett tag.... det som kommer får jag ta itu med när ja kommer hem liksom....

massa gnäll, men ibland får jag oxå faktiskt....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0