Världens finaste bebis !






jag och min älskade izor

jag saknar honom så mycket!


satt kollade ut genom fönstret, det e så vitt ute, det snöar, då kom izze upp i mitt huvud !
han älskar ju snön och allt som har med vintern att göra :)
ja saknar honom så mycket att tårarna kommer...
usch, undra om ja kommer komma över detta nångång i mitt liv??
vet ju att det va det bästa just då för hans skull, men kunde ja ha gjort mer?
aja, saknar honom och tänker på honom varje dag !
han e värd allt bra han kan få! han e världens bästa!
ÄLSKAR!


känner mig väldigt känslig just nu. känner mig konstig..
känner att ja skulle kunna börja storböla när som och aldrig sluta... varför vet jag inte..
det e nog bara att börja vänja sig :) hihi..


nehe, nu ska ja jaa, fortsätta med att inte göre ett skit.. haha..

PUSS





Kommentarer
Lina

Det är väl det mest självklara att du tänker på honom, det är mänskligt att sakna ... Det är mänskligt att va lessen ... Det är sånt man behöver för att må bra i själen ... Det beslutet du tog va för att Izor skulle få det bästa livet han bara kan .. Sen blev det ju lite tråkigheter, men nu har han det bra :-D .. å du å timothy har ju det bästa i hela livet att se framemot .. Ni har ju DEN LILLA att tänka på nu, en ny BEBIS i ditt liv .. <3

2010-12-16 @ 14:30:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0