18 aug



har nu öppnat blogg.se för 5:e gången, vill verkligen skriva av mig, men jag vet inte rikigt vad jag ska skriva.. har så mycket som vill ur mig, men vet inte om det passar att skriva det i bloggen... Vad får man skriva i sin blogg? Vad kan man skriva? Hur mycket kan man skriva om en sak? Självklart får man ju skriva om precis vad man vill, för det e ju ens egna blogg. Men en blogg ska ju vara till för att skriva av sig, tycker jag iallafall, men ja kan känna att jag inte kan det rikigt... aja, vi får la se om det släpper...


jag saknar dig så mycket att det gör ont, vissa dagar kommer det en och annan tår. För vissa är det säkert jävligt larvigt. Men för mig va du min bebis, du va den jag hade uppfostrat, du va någon ja hade tagit hand om.. tänk dig om du va tvungen att lämna bort ditt barn? självklart är det skillnad från ett barn till en hund absolut. men för mig va du mitt barn & samma sak som att man har tagit hand och uppfostrat ett barn gjorde ja med dig, just då va du mitt allt, och jag älskade dig gränslöst, sen togs det i från mig, även att ja valde det själv så är det så jävla jobbigt... känns som jag har svikit dig, ja lämnade bort dig från dina "föräldrar". Och jag VET att en hund inte tänker så, och jag VET att en hund inte fattar & jag VET att en hund lever i nuet, men det spelar ingen roll, för jag känner ändå skuld. för mig känns det bajs... och veta att du slits mellan familjer nu gör det ännu ondare...

som sagt vissa av er tycker nog att ja e dö larvig och fattar inte hur jag tänker, men så är mina tankar iallafall, och jag skiter fullstäng i vad ni tycker!!!!!


barn? länge har jag sagt & trott själv att jag inte vill ha barn har heller inte rikigt tyckt om barn, men den uppfattningen har ändrats ganska fort, idag har jag nästan bara männiksor runt mig som har barn. har själv ett barn varannan vecka hemma :) Jag ser all den kärleken dom ger sina barn, all den kärleken dom får tillbaka från sina barn. hur deras barn betyder allt för dom, inte fan vill jag missa det! klart jag oxå vill ha någon som betyder allt för mig, någon som ja kan ge all min kärlek till!! varför har jag inte gillat detta förut? Mogenhet? Rädlsa? jag vet faktiskt inte, Mogen? ja inte fan tycker jag själv att jag är så mycket mognare nu än för ett halvår sedan, haha.. fast det kanske ja e? jag va kanske tvungen att bli det? iallafall tar jag tilbaka allt om barn ja tänkte då, för nu har jag en helt annan tanke gång ! ser nu fram emot den dagen & tiden jag kanske kommer få bli mamma :) och bara för det nu så ska ni veta att ja ska inte ha barn nu eller heller vill ha det nu direkt... men ja vet iallafall hur ja känner för det när tiden är inne, för som sagt jag hoppas självklart att ja kommer få bli mamma någongång i mitt liv, varesig det e om 1 år, 2år eller 5 år..


nehe, om man skulle börja med storstädningen :) Ta mig en cigg innan kanske så man orkar med det :) haha..

PUSS'



Kommentarer
Lina

Jävligt fint skrivet min lilla räka.. Fick en tår när jag läste dina tankar om saker och ting... Jag tror att det blir bäst om vi skaffar barn ihop :-) haha.. Vare sej det är om 1 2 eller 5 år :-) tänk allt det roliga våra barn skulle få uppleva av att ha dej och mej som sina mammor.. Haha... <3

2010-08-18 @ 11:59:18
Frida

Förstår precis att du känner som du gör, aldrig roligt att lämna bort/ta bort sin bästa vän/barn :(.. Usch, måste vara jätte jobbigt att han får hoppa mellan familjer :(.. Lider med dig!

2010-08-18 @ 19:34:31
URL: http://fridasimonsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0