30 aug


nu har jag kommit lite efter igen och inte skrivit på länge... blir la så ibland!

ja, vad har hänt sen sist då? inte så mycket som vanligt.. dagarna bara springer iväg, vet knappt vad jag gjort längre.. och ändå gör jag inte allt för myclket, gör väl för lite för att komma ihåg..

men kör iallafall min bantning än, eller gör det i veckorna och unnar mig lite på helgen, men vad fan? hur kul är det då? när helgen kommer vill man ju kanske käka nått gott & mysa. men det funkar för mig, går ner i vikt ändå så :)
och rökningen lovar ja att ta tag i när ja slutat med bantningen.. förstör alldeles för mycket... pengar, hälsan. usch..

va min sista dag på jobbet idag. pga vissa skäl, lite ändringar hos den ja jobbar... va iallafall lite sorgligt att lämna idag, speciellt när hon vart lite ledsen oxå & inte ville släppa mig... usch.. Jaha, så nu är man arbetslös igen.. fy fan. men det är bara att ta tag i sökandet igen. det dära kan ja ju nu iallafall :)

idag har jag börjat på något som heter zumba, en danstränig.. en dan mixad med alla möjliga dansstilar- hip-hop, country, salsa, afro och massa fler, hur kul som helst ! det kan ja rekomendera starkt :)

på onsdag ska vi hälsa på lilla Agnes :) ska bli jur mysigt som helst, hoppas bara hon e vaken en stund när vi kommer :)




LYCKA - När man kommer hem från jobbet och det står en bukett rosor på bordet & ett fint litet kort med: Jag älskar dig på! Det gör ens hela dag :) vart nästan lite tårögd :) ibland kan han min kärlek, det ni! Älskar´n ♥

Saknad - Har fruktansvärt mycket saknad innom mig.. Saknar er så mycket...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0