Party

Godmorgon :)

Ligger och drar mig lite i assesängen.. Tänkte passa på att skriva lite då...

Vaknade för ett tag sen, men har legat och kollat lite på datorn, så ja har inte gått upp.
Ska strax gå upp.. ska ju fixa lite här innan man slutar kl 13.00!

Emmis kommer & hämtar mig. Så ska vi åka och shoppa inför kvällen =)
Ska hämta mina stövlar oxå.. wiie...

Sen e det party hos emmis, och sen utgång! det ska bli så roligt....

Sen ska ja sova hos emmis då jag börjar jobba 13.00 på söndag igen... sen går jag av 09.30 på måndag.
Invägning på VV oxå, så jag kommer inte hem från stan förens på måndag kväll.. skönt att vara hemmifrån ett tag!

nehe, det e la bara att ta sig upp nu då.. käka lite frulle...



Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0