onsdag

Godmorgon!

För det första vill ja svara till Filippa. Jag brukar bara äta havregrynsgröt & sen ett glas juice! Men nu har jag ändrat lite så nu äter ja Äggknäcke &  juice! =)

Så som sagt har precis käkat min äggknäcke frukost! Gott! Izor och jag va ute och gått långpromenad förut. Skönt att gå av sig lite. Det har jag varit lite slarvig med, promenaderna. Men det ska bli ändring på!!
Va och handlade lite oxå. det behövs ju ibland det med...Sen e det inte mycket kvar på kontot igen då.

Fy fan vad trött jag e på att leva på inte ett skit när det knappt gått en vecka från lön... FY FAN, men vad gör man när bara en av oss har inkomst.. :S aja, någon gång kanske det blir bättre.....

Idag ska ja umgås med Lina den fina! kanske fixa mitt hår till det längre, men jag vet ej rikigt än... får se hur jag känner.. Ikväll är det Ulrika Marken som gäller en sväng! =) Mysigt att gå & strosa runt ju! =)
Imorrn ska vi oxå dit!


wiiee, den 19sep blir det bio med dom bästa! Flickan som lekte med elden!!! =) ska bli super skoj!

En annan sak, Lina, Jag & K ska på Ladies Night!!! =) fy fan så jävla kul det ska bli då!! =)

fan röksugen som satan.. bäst jag smiter ut!!


Puss M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0