måndag!

hellu!

Har precis käkat lite mat, å det var rikigt gott. va döö hungrig ju!

Idag har jag jobbat lite. Dubbel med Nina!! Åkte iväg en sväng för att väga mig, hm.. +-0 vart det, har stått still denna veckan. Så det hade inte hänt så mycket... tråkigt, men men, det kansek blir mer nästa vecka då. Hoppas på det iallafall!

Kom hem från tidersrum för en stund sen, har lämnat in bilen hos egon för den stora servicen. skönt att få den gjord!!

Nu sitter jag och kollar på tv, glenn e hos roine för att kolla på hockey... så jag får vara ensam hela kvällen. skönt det med!! :)

sandra sov ju hos oss igår till idag, det gick jätte bra! Hon har varit här hele dagen idag med.. mysigt med barn ju :)

Wiiie, längtar till helgen då ska vi gå ut i stan. det va ett tag sen så det ska bli skit kul ju! =)

nehe, jaha, nu har jag nog inget mera att säga...

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0