halloj!

Godkväll alla :)

Sitter i soffan och kollar på tv...
Tänkte hoppa i säng snart, ska ju upp och jobba imorrn...
Ska försöka packa det sista med innan ja lägger mig, ska ju bo i emmis lägenhet nu i en vecka mednas hon e i spanien!
Känner att ja behöver komma bort ett tag och få vara ensam.. Fundera vad jag vill med allt... Så imorrn åker jag från kisa och kommer hem nästa onsdag... ska hem en sväng och lämna izor på tor, men annars sak ja vara stadsbo...

Helgen va super bra.. va ju hos emmis på lördagkvällen, mycket trevligt. Gick ut senare.. Va på platens hela kvällen, mycket trevligt det med... hem till emmis och sov.. hihi.. rolig natt! =)

Sen upp och jobba på söndag, men det vart bara några timmar innan linda kom och jobbade åt mig, kännde att jag ville hem och re ut vissa saker så fort som möjligt....

idag har jag och lina varit i stan typ hela dagen.. Vägt mig på VV. hade gått bra.. -0,4kg! det går neråt iallafall.. sköönt =)
Shoppade lite innan vi begav oss hem till kisa igen...

Lina & jag tog en promenad förut. skönt i höstvädret! =) Kollade på idol och myste med glass och cola med... UPPS... haha.. men men, det går jag bort till nästa måndag!

Nehe, ska packa vidare nu. Och sen sista myset med glenn innan vi ska lämna varandra i en vecka...


Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0