fredag

ligger i sängen på jobbet! Vaknade för ett tag sen.. så ska alldelses snart gå upp tänkte jag!
Skönt att dra sig lite med faktiks... hehe.
Emmis kommer vid 10 då börjar våran db.. inte så mycket att göra idag, men nått kul hittar vi la på!!

Första imvägningen idag oxå då sen v27! Då stod vågen på 70,2kg exakt, får se vad den står på idag då! Spännande.. ska blii så kul att börjsa igen. vill verkligen nå min målvikt... det e ju "bara" 5-6kg kvar ju! och har jag klarat 12,5kg med VV så, ska ja nog klara 6kg!! =)

Slutar vid 18.00! Lina kanske skulle till stan så då kansek ja kan åka med henne hem. Hoppas, Bussen suger & alltid lika trevligt att umgås med fiskesnöret! =)

Lugn kväll tror ja, glenn sa ju & fixa lite med folkrace bilen, han ska ju köra imorrn första gången i år. det e ju bara rs men kul ju. hoppas han ska köra i kisa den 12 med då, så man får se lite kul folkrace!!! =)


är det bara min face som inte funkar eller???? hmm.. inte idag heller....

kräftskiva imorrn då. wiie¨!


Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0