Nattbloggning

hellu!

Kom precis hem från min mamma.. har spenderat kvällen där..
Kollat på idol & badat Izor..
Ska ju ställa ut honom på söndag i örebro så han va ju tvungen att bli lite fin...
Har iallafall badat & fönat honom.. usch det e verkligen bajs tråkigt. det tar ju fan 100 år.
Hans päls e ju inte världens tunnaste om man säger så, å för er som har hund & vet så måste dom ju vara nästintill 100% torra så dom inte får fuktexem... Aja, tur mamma har en super fön :)

Annars har jag jobbat idag db med emmis..

Har beställt min efterlängtade soffa nu iallafall så den 1dec är det hemma i LKPG å väntar på mig! ;)
Är så glad & nöjd! :)
Nu är det bara ett soffbord & en byrå kvar att köpa av dom stora å vikigaste sakerna att köpa, så jävla skönt då..
Soffbord har ´jag ju hittat ett så... Glad ja blir då...

Jaha, imorrn e det dax för den årliga Relaxen i Vimmerby, ska bli rikigt skojj å rikigt sköönt i höstrugget :)
Det värsta e att ja ska upp 05.30 på söndagen så ja får inte bli för full.. hihi..
Hmm, får vi se hur det blir med det.. men upp kommer man alltid, å mamma kör ju dit så då kan ju jag sova! :)

Nehe, tror ja ska lägga mig nu så ja e utvilad tills imorrn...

Godnatt alla..

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0