jobbar

Ligger och slappar på jobbet nu då! Är skapligt seg. Skulle hellre ligga hemma i sängen..
Men men, man måste ju jobba för att få penge.. å penge det behövs ju... ja hu ja mi.....

Jobbar tills imorrn 10.00 så det blir en lugn dag på jobbet idag..
Izor e med mig så ja har någon att gosa med iallafall.... hmm. men man ser på honom att han tycker det e tråkigt att vara med här... man kan ju liksom inte göra nått.. Han bara ligger å sover... Ylar till lite då & då...

Lovar gubben när vi kommer hem imorrn ska vi gå ut till udden å sen springa lös två varv. Så du får springa av dig lite iallafall... man bara ser hur lycklig han e när han får vara lös.. Kutar som en galning! hihi.. MYS<3

Jaha, imorrn ska min kära lina operera sig! är inte avis, jag har aldrig blivit opererad eller nedsövd eller nått..
Usch ja e livrädd för sånt.. haha. fast ja e ju livrädd för allt.. haha
Vet att det kommer gå super gumman, ska allt komma och överraska dig! :)
Sen kan du äntligen äta din gurka <3

nehe, skulle mest bara kika in å säga hej.

Längtar till helgen...



Puss M


Kommentarer
Lina (",)

haha .. gullunge ... aa då kan jag äntligen äta gurka .. fast jag har läst att jag inte kan äta det direkt utan måste vänta några dagar /veckor :-D <3

2009-11-11 @ 12:20:02
URL: http://linabexell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0