fin dag!

Jag vet att det inte varar någon längre tid och man får verkligen ta vara på dom här dagarna..
Men i dag har varit en super dag hos K, som det har varit idag har det fan inte varit på så länge jag kan minnas iallfall.
Så skönt att så mycket roligare att vara här då liksom. Har absolut ingenting att klaga på, så denna dag ska ja minnas länge, hehe..
Vi har haft det super mysigt, kollat på 2 filmer, K har käkat chips men inte jag så klart då ja går på VV. har käkat banan & druckit vatten =) Bara suttit & skrattat och pratat och bara myst. Det var så här jag minndes det från förr liksom.
Skulle vara kul om det alltid kunde vara så.. nog pratat om det!

Lina & jag har oxå haft det kul. haha. älskar verkligen den tjejen =) hon e grym.. Det började inte så bra mellan oss, vi tyckte inte så värst om varandra förr, men nu är vi liksom RBFFS!! =) Har så roligt ihop med henne.. Tänk att man kan ha så kul med någon man inte tyckte om förr, fast förr var man ju cp oxå, vi hade nog aldrig rikigt snackat innan men man tyckte ju illa om folk huxflux när man var yngre liksom bara för att typ! Om ja bara visste vad jag gick miste om liksom. haha. Lina <3

Imorrn är det folkrace igen då, donny & maria fick ihop bilen så dom kan åka imorrn, och dom har ju en liten chans att åka final å då måste man ju vara på plats, inte alltid man får se en kändis i final liksom =)

Sen blir det nog en lugn hemma kväll.. ska försöka ta mig ut till Lina med för fan ju...

Jobb å måndag, onsdag & fredag denna vecka. sen e det ju folkrace i kisa den helgen.
Helgen efter e det ju säsongsavslutning på öråsa med black jack, det får man ju inte missa, helgen efter det e det kräftskiva hos jimmy! 4:e året i rad blir det! kul när man kan ha som en liten tradition..¨

Nehe, om man ska försöka sova lite kansek.  det e ju en dag imorrn oxå ju...

Älskar er alla mina andra tjejer oxå massor ju! <3 Ni är dom bästa!!<3

Godnatt!

Puss M.



Kommentarer
Lina (",)

naw . . Tack så mkt gullunge ;-D . . Du är min Rbff oxå ju . . Hihi. .

2009-08-16 @ 12:09:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0