hhiihi


jahopp, nu har jag sminkat till mig och fixat mig för jobb! eller jobb, ska ha intrudition med en tjej som ska börja! blir bara tre timmar på jobbet så inte så länge.. skönt.. hihi ! :)
får se om det blir nått mera i veckan.. hoppas på nått iallafall.. skulle helst vilja att det var klart redan nu och bara börja jobba på sin tjänst, men det kommer ta ett tag innan allt eklart och allt e som det ska.. så bara att vänta..

jaha, helgen som va var väl okej.. i fredags va vi hos lina och daniel och där bjöds det på taco-paj och mys! kollade på idol tillsammans och hade det nice. lördags dagen va bra ! va hos svärmor & svärfar hela dagen! grabbarna "jobbade" med huset! sen bjöds det på mat och mys..
lina & mamma kom och hälsade på mig! det va oxå mys! ja, sen så ja, så va det med det!!


oj, nu ser ja att kl är myckeet måste kila! fan ja som hade massa att skriva, får se om jag gör det sen när jag kommer hem...

PUSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0