mobilinlägg

Har nu laddat ner bloggappen så jag kan blogga från mobilen! :)

Ligger i soffan & inväntar fråga Olle dokumentären !
Hailey somnade vid 19.15 ca!

Vi har sen Hailey började på dagis haft det jätte jobbigt på kvällarna vid läggning! Hon har bökat, styrt & vissa kvällar har det tagit över timmen att få henne att sova ! Vissa kvällar har man inte orkar så man har tagit upp henne så hon tillslut somnat i soffan! Antar att det varit någon slags separationsångest tid för att hon börjar på dagis! Hailey hade aldrig någon sång period då barn brukar ha den vid typ 7-9 månader så tror hon fick den nu! Förrförra söndagen bytte vi från spjälsängen till växarsängen & nattningen har gått som en dans, hon somnar på ca 5-10min!!!! Det är sååååå skönt ! :) skönt för oss alla! För hon behöver ju somna i tid för att orka med morgondagen & dagis! Och vi som föräldrar måste ju få våran lilla kvällstid! Som är jätte viktigt för oss ( trots att många föräldrar inte skulle erkänna att vi behöver det) eller att man är en dålig förälder för man vill ha/behöver ha egentid! Men tror den är jätte viktig iallafall för alla! :)

Jaha imorrn är det fredag & Hailey ska va ledig från dagis då vi ska till kisa & träffa Maria & Agnes! Ska till bibblan & fiket & kanske någon sväng på byn! Myspys då det va evigheter sen vi umgicks.

Jag ska till AMS först oxå & skriva på papper om praktik! ;)

Så nästa vecka eller veckan efter det börjar ja med praktik & det ska bli såå sjukt skönt att ha nått att göra tills bebis kommer! Är så trött på att bara gå hemma så jag skulle kunna dööö !

Nehe, nu ska ja vara lite social med min man! :)

Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0