7 okt!


hoppsan, nu va det visst närmare en månad sen ja skrev!! och det tjatas om att ja ska skriva!

det värsta e att ja vet ifan vad ja ska skriva! hm, har inget intressant att förmedla till er...

ja, ja typ jobbar och står i!! inte så värst långa dagar då 7-11 men det e ju iallafall nått ! :) det kommer blir mera i framtiden då jag har blivit erbjuden en heltidstjänst! :) som jag självklart ska tacka ja till även att det kanske inte e drömjobbet & det jag vill göra sen, så är det iallafall ett jobb och just nu känns dte som att alla jobb är välkomna! så yes, då vet ni vad jag gör i vinter :) JOBBAR!! hihih!

annars flyter dagarna på med inget speciellt, äta, skita, sova typ!! nevars, men ja dagarna rullar på & helgerna dom oxå, det går alldeles för fort kan ja tycka..saknar sommaren & värmen, nu ör det bara blött och grått och allmänt trist! längtar lite till snöö, för då e det iallafall lite ljust ute! :)


nehe, nu ska ja ta mig en cigg och sen hämta lillan på dagis ! eller lilla, så liten e hon ju inte :)

finns det något solarie i rimforsa?! hmm, för då ska ja fan ta mig en solning innan hämtning. ska ju till simmhallen på lördag och då kan det ju vara kul att inte vara blekast i poolen ;)

är bögit förkyld oxå, och det e ju bajs !! usch..

PUSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0