jupp


Godkväll ! :)

kom hem för ett tag sen från Lina! Jag, maria & agnes har ju varit där idag hela dagen vart det! har varit super trevligt, mycket snack om allt mellan himmel och jord! hunnit med lite mys med agnes oxå ;)
är super kul att vi har börjat umgås igen ! :) verkligen super kul! antar att det bara kommer bli mer :)

lite otäckt att köra i väglaget, usch vad halt det va hem... fy... men e glad att ja kom hem :) haha !

imorrn kommer ju lina hit & myser ! tänkte ja skulle bjuda på marängswisch (eller hur det stavas) :) mums, mums!

på lördag ska ja nog iväg hela dagen, först till ewa på lite klädparty :) och sen på kvällen lite tjejmys ! :)

nu ska ja lägga mig i sängen och mysa för mig själv! kolla på bonde söker fru, det e ju bara så bra..

nehe, det va la allt !!


längtar tills fredag, LKPG med lina sen kommer min älskling äntligen hem :)


PUSS



Kommentarer
maria

Tack för idag! Var mycket trevligt o det känns jättekul att vi umgås igen. :)

Ni båda har ju bra hand om lillan oxå hihi... o nu är nya däck beställda, känns bra. :)

2010-11-10 @ 21:51:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0