måndag

underbar helg med nära & kära ! :)
hockey, vin, födelsedag, roadtrip! massa roligt har hänt !! :)
finns inget att klaga på !

härligt väder det blev precis ! SOL, SOL!! :)
hur underbart som helst ju :)

har precis varit hemma & duchat & fixat mig lite ! snart ska ja åka igen..
kul när det händer saker hela tiden :)

påsk nästa helg då ! får se vad den helgen har att erbjuda..
det e ju fest fre, lörd & söndag ... !
synd man inte hade pengar ju... men nått ska man ju kunna göra av det iallfall..

inte långt kvar till flytt heller....
inte långt kvar till sommaren heller ju !!! :)

saknar min lina, måsta pallra mig ner till kisa någon dag !!


You're Out Of My Life


Pusss


Kommentarer
Anonym

Jag saknar dej min söta böna :-D

Det låter helt perfa att dom tar hand om dej i lkpg :-) är ju så orolig för att du ska sitta ensam i din längenhet å ingen ska bry sej om dej .. haha .. men nu vet jag att så inte är fallet .. haha .. <3

2010-03-29 @ 16:42:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0