love

rökfri i 19 dagar! klarar ja denna dag så är det ju faktisk 20 snart! :) haha..

känner mig så stolt, trodde aldrig ja skulle klara detta.. har alltid sagt att ja ska sluta röka den dagen ja blir gravid, så ja inte skadar barnet (alla vet ju att man inte ska röka när man e gravid!) jag har sett det som min chans då för att jag hade varit tvungen liskom, men nu har ja ju slutat utan att vara gravid! haha :D
bäst ja är då! :)

som ni såg innan så hade det gått piss på VV. Fattar inte, det e det värsta ja varit med om asså..
SKÄRPNING!!! Nästa vecka ska jag fan ha loosat allt jag gått upo denna vecka plus lite till! hård träning för min del...

haft en superdag med emmis idag! :) lekt med henne hela dagen på jobbet!
varit i kisa och myst! ännu en toppen dag! :)

ska vara hundvakt åt "lilla" björta i helgen då! ska bli kul & mysigt!
får se vad jag å björta hittar på, nått kul ska vi nog kunna göra tillsammans! ;)

på söndag åker min älskade Izor <3
han ska få komma till ett annat hem! dom har redan en husky och dom bor i hus & har skog, stor tomt, hundgård och hela kittet! det bästa är att dom känner Izors uppfödare & deras vovve är från samma kennel som Izor!
så allt kommer bli skit bra! han kommer må så bra, och ha det så bra! :)
kommer kännas så jävla jobbigt när han åker, kommer nog vara bland det svåraste jag varit med om..
älskar honom så mycket...
<3 

Nu ska jag sova, ska ju upp & ta hand om bjööörn idag!!

Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0