lördag !

jaha, nu har jag precis städat klart ! städat bort gårkvällen ! :)
fy fan vad äckligt det luktade i lyan, usch.. men nu doftar det gott igen ! :)

håller på att tvättar oxå ! tvättar min duk :) någon spillde ut rödvin igår ! nämner inga namn ;P

fredagen spenderades i kisa, nästan hela dagen ! ;)
emmis & ja vart bjudna på frukost när vi kom, varma mackor ! :)
fika bjöds det oxå på ! :)
innan vi skulle åka hem till staden bjöd ewa på mat oxå ! :)
fan vad skönt det är att vara hemma ibland ! man kanske skulle flytta hem igen??!! :)
man blir ju bortskämd ju ! :D frukost serveras, mat serveras å annat gott !
mycket mysig dag i kisa !
lånade brorsans bil ! Så nu kan ja ta mig ner smidigt imorrn när pappa fyller 45 ! :)
GRATTIS PAPI !

ewa skickade med en hel kasse full med vinflaskor, så då vart ju jag & emmis tvungna att provsmaka det oxå..
och det gjorde vi kan man säga ! haha :)
satt hemma hos mig, bara jag och emmis och drack oss fulla !
mycket trevlig fredagkväll !
hahah, ja vad ska man säga ?!
ne, vet inte ens vad ja ska skriva om gårdagen ! hahah..
värd jävla kväll iallafall !!

emmis kom och väckte mig idag !
vi for iväg för mat med jocke ! :) tack jocke :)
en repa till tornby oxå.. lite fix & trix !
sen har vi suttit på emmis balkong i solen ! myst med kaffe & snus ! :)

och nu väntar ja på att lina ska höra av sig ! vi ska leka hela kvällen :)
får se vad vi hittar på för hyss ! :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0