Lina bexell

ATT mikaela va på gymet imorse då, ja då! :)
rikigt skönt va det! :) det borde ja gjort tidigare, som sagt rikigt skönt att svettas lite igen!


mötte upp pillan på stan, sen vidare till kebabbaren! satt och babblade ett bra tag innan vi gick vidare till yngves & fikade lite!
mycket trevlig dag ! sist vi träffade sa vi att vi skulle ses oftare och att det inte fick gå så lång emellan vi sågs. hmm, det va i september det sas, nu e det mars.. haha.. Upps! men nu får vi verkligen ta tag i det!
men vi ska ses redan på tisdag igen, på ams! haha... :)

hem och tog en snabbdusch & piffade till mig lite snabbt för att sen gå till stationen & möta Lina den fina :)
hon va ju sååå hungrig stackarn så vi gick upp till stan så hon fick i sig lite mat! bakad potatis på steves skulle ho ha! :)
svängde in på hemköp en snabbis & köpte lite gott :)
Nu ligger vi i soffan och myser till halv 8 hos mig! sen e det det okända & sen AVENYN! :)

Lina ska stanna hos mig enda tills på fredag! Wiie.. kanske tar oss en öl på stan imorrn kväll :)

neheruuu, nu har jag inte tid mer..

PUSS M



Kommentarer
Den fina :-)

Jag hatar avenyn!!!!!

2010-03-10 @ 20:21:46
URL: http://linabexell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0